tisdag

and all you want is friends

det har hänt så mycket de senaste åren, månaderna och dagarna.
det är så det känns i alla fall. som att de senaste fjuttiga veckorna har omformat sig till långa år fulla av människor, ansikten, ord, händelser och skratt. och filmer förstås.
det finns så många bilder jag inte laddat upp än. och så många händelser som jag inte skrivit ner.

därför tänker jag nu göra mig ett litet försök. och jag tänker börja i fel ände. och börja med det som hände mest nyssast.
alltså kryssningen.
igår runt klockan sex avgick våran jättestora färja med elva våningar och massvis med hytter. jag åkte med emma, amanda, joffan och emmas mamma och christer. det var kuuuul. och underligt. kändes som en helt annan värld. en ganska instängd värld med väldigt mycket pensionärer och väldigt mycket gula heltäckningsmattor.
och så fanns det en slisk där. som vi tyckte jättemycket om.

DOCK så får ni vänta lite till på bilderna. blogspot vill inte lyda mig i denna natt.
men nu vet ni att bilder är på väg och att filmfestivalen är slut och att jag återigen skriver här.
godnatt!

5 kommentarer:

  1. jaa! uppdatering! det här gjorde min kväll! :)

    SvaraRadera
  2. åh! heja freja! vi ses imorgon!

    SvaraRadera
  3. det är läskigt trevligt mitt ute på ett hav, jappjappja! trevligt med uppdatering <3

    SvaraRadera
  4. jag läste att slisken hade varit väldigt tjock förut. Det stod det på nån artikel på svt.se. stackarn. ;_;

    <3

    SvaraRadera
  5. joffan: hahaha! ofta han har varit väldigt tjock! :o
    han som är så stilig nu.
    och åh. vi är som helt besatta. 8D

    SvaraRadera