onsdag

med stegen mot ytterdörren

det är rättså bra nu.

joakim berg (eller numera knet bred) sjunger så lägg dig ner och sov lilla syster ur mina högtalare.
jag sjunger också så lägg dig ner och sov lilla syster.
och vintern kommer inte bli så förfärligt kall. eftersom den kommer fyllas av finheter.
filmfestivalen är snart här och nästa vecka kommer jag vara helt jätteupptagen med att sälja biljetter.

jag kan inte riktigt folmulera mig.
det är ett lite bra tecken egentligen.
jag har helt enkelt inte alltför många bekymmer att sätta ord på.

3 kommentarer:

  1. åååh, jag sitter här och lyssnar på knet bred jag med! Såhär för att fördriva min tid lite. haha. (och för att den är så himla bra. HAHA)

    Jag är lite nervös inför allt filmfestivalande. XD men jag kommer nog grejja det. Jaadåå.

    SvaraRadera
  2. kan du inte riktigt folmulera dig? det var värst :(

    SvaraRadera
  3. joffan: ååhhhh jag vet. låten är som mjukaste bomull för mina öron. eller som godaste plommonmarmelad. haha. <3
    och klart du kommer greja filmfestivalandet!! utan tvekan!!!!

    amanda: nej... jag kunde inte det då. och jag tycks alltid skriva inlägg när jag inte kan formulera mig. men i detta sammanhang var det ju ganska så bra ändå. :)

    SvaraRadera