torsdag

en slisk hit en slisk dit

jag sov till halv tolv.
det var väldigt längesen jag sov så länge. väldigt längesen jag kunde tillåta mig själv att somna om igen efter att ha vaknat runt sju (av saras väckarklocka) och runt nio (av en ambulans. på min gata. undrar egentligen vad som har hänt. ska nog ta mig en titt på unt om det står nåt där. äh. det gjorde det inte. ingenting annat än om någon stackars busschaufför som blivit attackerad av några ungdomar. hoppas det var någon som skulle föda barn. inga hjärtattacker eller andra problem.)
sedan tittade jag på across the universe som just idag är min favoritfilm. jag satt och fällde en tår till nästan varje beatleslåt och
ja, jag tänkte på saker som jag egentligen inte riktigt vill tänka på. det är underligt hur mina känslor och tankar har lyckats fastna så bra i I've just seen a face till exempel.

och sen har jag pratar lite i telefon.
och inte gjort någonting mer alls.
det känns skönt. jag har behövt detta ganska länge nu.
så som jag behöver någon annans huvud att placera alla mina tankar i.

Och nu så fungerar bildupladdningen ungefär. så här är det suddiga, galna och det glada från kryssningen!

jag och joffan med stockholmskvällen i bakgrunden.

vi blåste omkring väldigt mycket uppe på däck.

jag och amanda delade hytt och skrattade mest hela tiden.


sen gjorde vi oss säxiga inför pensionärsdisco!!!!!!!!!


Den omtalade slisken! en väldigt dålig bild. hans sliskighet går liksom inte riktigt fram.

och ja. vi var lite trötta dagen efter. tittade mest på tv i hytten.
och sen var vi med på en musikfrågesport.

på frågesporten blev emma lite arg på mig... för att jag skrev "älskar dig jacob" på hennes lapp med hennes namn på innan jag lämnade den till jacob. Jacob är även känd som slisken.
det var allt för mig för stunden.
klart slut varulvstjut.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA KOLLA EMMAS TAND PÅ BILDEN DÄR VI STÅR VID FLÄKTEN. hon ser ut som en liten tröllunge <3

    megabilder. jag kidnappar några.

    SvaraRadera
  2. haha! ja! emma är minsann en liten trollunge där! :D

    och visst. kidnappa på du! men var snälla mot dem!

    SvaraRadera