onsdag

bortförklaring

jag vet
att det har gapat väldigt tomt på allting här på sistone
att jag är dålig på att läsa andras bloggar för tillfället
att till och med min facebook saknar dessa eviga statusuppdateringar
att jag är lite dålig på att svara på sms.

men jag har en bortförklaring. en i form av filmfestival.
det är en ganska trevlig en.
även om jag träffat på lite läskigheter.
en annan bortförklaring är att jag tappat orden och bokstäverna för tillfället. och att den tid jag trots allt har spenderar jag på att sova.
ni får glömma bort mig, för stunden. för för stunden är det inte så mycket som mina fingartoppar kommer slå fram ur tangentbordet. för stunden vill inte min hjärna fungera på bloggstadiet.
men jag återkommer.
både till min blogg och till era.
så glöm inte bort mig på lång sikt.
(lång sikt med meningen av en vecka.. typ.)

5 kommentarer:

  1. vi gillar dig lika mycket iaf <3

    SvaraRadera
  2. älskar verkligen din blogg!

    SvaraRadera
  3. återkom snart! filmfestivalen får väl vänta!

    SvaraRadera
  4. rebecka: låter bra det. nu tänker jag återuppstå tror jag. fina du <3

    emilia: åh! tack! roligt att höra!

    SvaraRadera
  5. eskil: filmfestivalen är slut nu så den behöver inte ens vänta!!

    SvaraRadera