söndag

Rock out like it's raining outside and you've got a girl to run through it with




igår blev jag kär.
i en man från usa med ganska lite hår på huvudet och ganska mycket fina ord. väldigt mycket fina ord faktiskt. nu ska jag snart ge mig ut utanför mitt fönster.
jag har inte ens stuckit ut näsan i den tidiga vintern idag. jag har bara suttit hemma och tittat på bilder hela dagen. bilder som jag ska framkalla.
och sen nu har jag smält maten genom att klistra ihop bilder i photoshop. det är ett bra tidsfördriv. tydligen. för nu har jag lite bråttom till rebecka.

4 kommentarer:

  1. tuff rubrik, och tuff freja på bilder!

    SvaraRadera
  2. rubriken är helsnodd från mannen jag håller kär.
    men bilderna har jag inte snott från honom, eller någon annan, så tack :)

    SvaraRadera
  3. jag blev också litet kär i den man jag tror du menar! det var en mycket trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  4. ellen: ja. eller jag blev kär i han som var sist. anis nånting. det var en jättetrevlig kväll <3

    SvaraRadera