torsdag

drömtid

åhej åhå.
min blogg har kommit i kläm under en tunnelbanevagn eller så tror jag. har inte alls sett upp för mellanrummet mellan plattform och vagn och fallit handlöst (eller en blogg kanske faller... datorlöst?) ner och klämt sig.
kan vara så att tiden och rummen och tankarna och människorna och bussturerna och mötena och skratten och fallen och ilskan och händelserna har slagit ner min blogg och sparkat bort den utom synhåll.
kan vara våren.
kan vara sveriges största ö och påsken som tillsammans med mig och min familj var en väldigt fin och mysig sak.

lite sorgset.
fast äh.
bloggar kan inte klämmas trasiga. inte heller klämmas bort (eh).
jag sträcker ut min hand (eller dator? eller tid?) till mina tankar plus mitt tangentknaster för ett samarbete - bloggande alltså typppp - igen.
håller på att komprimera denna gotlandsö till en datorhanteringsbar ö.
får la se hur det går.
nu ska jag göra något som min trötta femtimmarssömskropp tror sig klara av.
typ ligga i soffan och titta på avatar. äta brieost kanske.
pussi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar