fredag

i morgons i morgon

jag börjar känna mig väldigt otålig ja. otålig på det sättet att jag bara orkar sitta och glo på min blogg, sitta i soffan med ögonen på en chipspåse (för att jag äter chips alltåee), bara städa mitt rum i huvudet och (så klart) skriva tusen stycken blogginlägg på en och samma dag.
om en halvtimme eller så ska jag vara snygg och redo för att gå till bussen!
det ska nog gå. otåligheten sitter ivägen lite bara känner jag. på det sättet att jag lyssnar på the kooks också. hela hela tiden. har hittat en hög med gömda hemliga okända the kooks låtar som jag nu låter fylla mitt rum. tur det. att jag hittat dem alltså. jag är väldigt dålig på att lyssna på musik på youtube. av någon anledning glömmer jag alltid bort att man måste vara kvar på sidan för att kunna lyssna.

det otåliga kan bero på all ledighet som jag har. eller på sömnen som jag glömde bort att sova förut. fast äh. ska snart till vox och ofylla mina öron med the kooks. fast vem vet. det kanske bjuds på nåt ännu bättre.
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar