söndag

och igår bevittnade vi en cykelstöld

söndagen är här.
min katt sitter under soffbordet och är rädd för mig (för att jag gjorde något så harmlöst som att skramla lite med min dator. jag är snäll mot katter.)
på nyheterna kopplar de kamerorna fel och pratar (självklart) om askmolnet som lagt sig som ett täcke över världen.
och hela min söndag har jag fyllt med att sitta i soffan och titta på How I met your mother och med att gråta till P.s. I love you.
en väldigt lagom söndag för mig!
Image and video hosting by TinyPic
IGÅR träffade jag felix inne i uppsala stad. vi satt vid ån, åt godis och pratade, vi gick i s:t per och pratade, vi var på claes olhson och pratade, vi åt glass och pratade och vi gick omkring och ja, gissa.
väldans trevligt var det i alla fall!
sedan på kvällen fick jag (tack var det askmolnet!) träffa en viss louise som varit ute i den stora världen de senaste veckorna och varit svår att träffa. askmolnet hindrade henne nämligen från att åka iväg igen ut i den stora vida världen.
jag vill förresten åka till nepal. och till bali. och till kina. och självklart till indien.
så allting är som vanligt.
hejs!

2 kommentarer:

  1. usch vilken hemsk bild xD men en trevlig dag, och vi har cykel tjuvarna på bild! O.o

    SvaraRadera
  2. felix: HAHA, nej. bilden är väääääldigt fin. :'D
    annars håller jag med dig! :>

    SvaraRadera