torsdag

Succé! (inte ett problem har uppstått!)

Jesus och Maria!
Pippi och Kapten Efraim Långstrump!
Mazarin och Loranga!
Mumin och Muminmamman!

Youtube tillät mig att ladda upp gotlandsfilmen. På hemmauppkopplingen. och det tog inte ens åtta år. Jag är lite i chocktillstånd känner jag.
(för er nyläsande så har jag ALDRIG någonsin lyckats ladda upp någonting på youtube när jag varit hemma. vårat internet är seeegt som fem veckors gammalt (tuggat) tuggummi)

Nu har klippet skickats ut i cyberrymden och väntar på godkännande och på att blir mindre suddigt och sådär.
sen ska det inklistras här! jajamän.
.......
två sekunder senare....
OKEJJJ: YOUTUBE MED MIG VERKAR SKÄMTA APRILLO,
nu står det (under klippet) "Misslyckades (uppladdning avbröts)"
Vad är grejen? XD

2 kommentarer:

  1. Åååååhhh Loranga, Masarin och Dartanjang <3! Det är nog det bandet jag har lyssnat på mest under hela min uppväxt :D

    Bara omnämnandet av det får mig att vilja springa och hämta upp bandspelaren och lyssna på den igen.

    SvaraRadera
  2. Gusten: Hahaha. åh. dartanjang bor i mitt hjärta! :')
    det har dock varit alldeles för dåligt på den fronten i min barndom känner jag.
    lyssna igen! :>

    SvaraRadera