lördag

dagsljus

Image and video hosting by TinyPic
jag fungerar så obra ibland. så obra att jag blir ledsen på mig själv. klarar inte av att konversera som en normal människa och inte heller att skratta med magen.
men skit samma. för jag orkar inte gå omrking och vara ledsen för att jag är som jag är. för det känns ju väldigt onödigt. jag är inte ledsen för att jag är som jag är nämligen. dock kunde det gärna få finnas en officiell ursäkt som går något i stil med "jag fungerar inte idag. måste vara hemma.". så att man kunde få vara hemma de dagarna man känner att näeeej. hjärnan fungerar inte. inte talförmågan heller. inte ens hårets naturliga självfall.
det skulle vara bra.
om det fanns ledighetsansökningar, sjukanmälningar OCH konstruktionsfelsinformation.
vilket det uppenbarligen inte finns. efter som denna dator vill rättstava det till konstruktionsmaterial istället. vad ska det vara bra för?
ja ja.
idag är det i alla fall helg. och jag får vara hemma och vara lite ur funktion och inte alls behöva må särskilt ledset över. bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar