fredag

frejas dag

hehehej. jag och amanda sitter i matsalen och skrattar. vi har slutat för timmar sen. i plural till och med. men vi tycks inte riktigt komma härifrån.
jag har vectoriserat bilder och grejat i photoshop nu. en helg känns väldigt välkommet. snön ligger kvar. det är en stor vattenpöl utanför matsalsfönstret dock. det luktar så mycket bullar här att man tror att man ska få diabetes. amanda sa just åt mig att hålla käften. hon är göööllig.
jag är fredagstrött.
och ikväll blir det det harry potter maraton.
jag skulle kunna sitta här och rabbla upp onödigheter hela dagen. fast då skulle jag missa bussen. och det är inte bra. så hejdååå.

1 kommentar:

  1. 90% av den där dagen bestod av mig som räknade ut busstider och bussresor. haha. MEN JAG ÄR LEDSEN :((( jag drog ju innan catfighten mellan sirius och lucius. det är ju så roligt.

    SvaraRadera