torsdag

buhuus + spanskaprov = segdeg

kors i alla tak i mitt hus!
jag fick brraa på mitt spanskaprov och det som är mest korsskapande är att jag TROR JAG FÅTT LITE MVG POÄNG PÅ SENASTE MATTEPROVET! : o
som jag förstod absolut ingeningenting av.
höhöhö min hjärna är bra.

eller inte alls egentligen eftersom sju timmars sömn inte alls räcker för ett litet barn som jag. eftersom bauhaus tar (blom)KÅL på mig. rekvisitioner är INTE SMART(ies) om man tillhör en fris(choklad)kola och alla inom byggbranschen heter tydligen Peter(pan)(pizza).

Jag har skrivit klart svenskaberättelsen och jag har ändå lite inre panik. mmm inre panik vill du gifta dig med mig? (så vi kan skiljas sen)

äh, ah och öh.
min vettighet har jag pantat eller nåt.
den kanske finns att köpa i nytt format på ica i morgon. (i morgon! det ska minsann bli en dag det!)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, jag gillar dina ordtillägg(?):D
    sv: Nej jag orkade verkligen inte upp ur sängen :((( Haha jasså? Vadådå+ Vad hände där?xD

    SvaraRadera
  2. dennis: haha, det är så det kan bli om man heter freja och har det lite långtråkigt... :)) och ja jo du vet ju ungefär vad som hände på bauhaus .. XD

    crille: WOW!! Du kommenterar! :D
    och ja, svammel! :D

    SvaraRadera