söndag

feberhjärna

i fredags morse vaknade jag upp med ett tungt huvud, en hals som sved och en temperatur på 37,7 grader.
jag har fortfarande runt 37,7 grader.
vad jag däremot har gjort medan min hjärna, mitt hjärna, min kropp har varit febrig är:
TRÄFFAT LINN. dessvärre har hon precis farit hem igen.
gått till skolan (skolan är fin ja)
SETT I TAKET LYSER STJÄRNORNA!
ätit glass på burger king.
SKRATTAT EN MASSA.

och säkert mer saker.
jag orkar inte ligga hemma och jämra mig.
nu har jag lite bilder att ladda upp!


Efter biooooooooon. som för övrigt var jättefin och bra. i och för sig tvekar jag ganska starkt på att de som gjort filmen verkligen hade läst I taket lyser stjärnorna. Men jag förlåter dem eftersom det var så fint filmat, så bra skådespelare och så .... jo.
vi var sju stycken som gick på bio! nämligen jag, linn, joffan, elin, linnea, louise och rebecka! <3


sedan åkte vi hemåt igen. jag, linn, rebecka, louise och elin gick hem till louise.


där vi drack te, åt kex, åt fruktsallad, spelade spel och pratade.


Mmmmys ja.
fast fråga mig inte hur jag sitter! :o
för haha, jag vet inte alls faktiskt....

Det är LINNS bilder föresten!
(jag har fortfarande ingen kamera...)

2 kommentarer:

  1. Haha jag ska inte fråga hur du sitter, bara påpeka att det ser lustigt ut!:)

    sv: Ja, det är mysigt där :] Väldigt mysigt. Och vad har du hållit på med för lagligheter då? ;]

    SvaraRadera
  2. menade olagligheter

    SvaraRadera