fredag

orgelskor är fina skor



det är natt och jag är egentligen sådär förvirrat trött nu men jag kände ett svagt måste att sätta mig här och skriva något onödigt och odödligt innan jag åker bort till mormor och morfars stad.
den som ligger långt bort och innehåller inte många människor alls.
det som stör mig mest är att vi kommer åka bil i 12 timmar sammanlagt... och vara där i kanske.. 20 timmar?

underdrifter hit och dit i och för sig men nu är datan fullsmockad med filmer och eftersom den är så liten och fin så har jag och sara nåt att göra i bilen i morgon i alla fall.
jag vill skriva poesi.
det vill jag verkligen.
får försöka med det när min hjärna är smart och kan stava till busschaffuör
busschaufför!!!!

till exempel.
eller kan räkna ut vilket datum det är.

bilder är föresten från stockholm och den är ffffiiinnnnnn!

1 kommentar:

  1. Ang min förra kommentar; nej vi har ingen ny bokrapport att skriva. Men jag lämnade aldrig in min i höstas ;)

    SvaraRadera