onsdag

dörrknop

frejabarnet slipper bli uppätet av någon ond tekniker för hon har nämligen en pappa som är tämligen smart på det här med datorer. och en pojkvän som också lyckas lösa datorproblem.

jag är inloggad på min användare nu eftersom pappa lyckades trolla tillbaka domän med lite magiska krafter.

jag har ätit frukost och tittat på tv i hundra år idag. med valle. <3
det senaste dygnet har jag överdoserat mig själv med zach braff genom att:
- se minst 10 avsnitt scrubs
- titta på the last kiss. med zach braff i huvudrollen.
- titta på garden state. med zach braff i huvudrollen och som skapare av filmen.

ihi jag har dessutom hittat lite mer filmer som han har varit med och gjort.

jag känner mig glad.
och fullproppad med kakor.
jag och en arg syster åkte in till staden uppsala och träffade två kusiner vid namn felix och måns och vi gick till fågelsången och åt övermycket kakor och fick underdrivet med pengar kvar. vi satt på stolar som påminde mig om tåg och jag råkade hälla grädde i mitt te.
det var inte alls gott.
och jag blev jätteillamående.
och seg i huvudet.
men ändå ack så lycklig i magen.
på vägen tillbaka till stan för att köpa en liten present till en viss morfar som fyller hela åttio år försökte vi kasta sönder isen på fyrisån med isbitar längst vägkanten.
uppsala är kallt.
björklinge är kallare.
jag sitter och saknar.

hejhåhejdå

3 kommentarer:

  1. sv: Åhå, då ses vi väll där antar jag ! =) Nej det är väll inte riktigt min musik heller.. Men något band finns det ju, men drar ju dit enbart för Mötley egentligen :)

    SvaraRadera
  2. Hallå Var inte "The Last Kiss" Zacks film också ?? ;) saknar dig hördu <3
    det var trevligt som bara den :D
    vi ses imorrn/Idag

    SvaraRadera
  3. Dennis: Hultsfred har mycket bättre artister... men då är jag förhoppningsvis i estland. och jag vill vill vill gå på festival i sommar!!

    Valle!: åhå! du läser min blogg igen!! :D
    Och nej... den filmen har han i alla fall inte regisserat.. tror jag.. :o
    och jag hittade en annan film som han har regisserat föresten! lionel on a sunday heter den.
    men jag hittar den inteee. .. : (
    saknar dig massvis! <3

    SvaraRadera