torsdag

yyyyyyyyytliga konversationer på facebook

hihi

vad jag sysslar med och varför jag egentligen sysslar med det är och kommer nog förbli en gåta. jag är så larvig. och bara därför tänker jag inte beskriva hur larvig jag faktiskt är.
jag måste fixa det här med kommentarerna! det är inte kul utan en endaste liten kommentar.
jag ska sjuuunga nu
speeela gitarr nu
och smsaaaa snart

idag satt jag och joffan i skolans kafeteria och sjöng yelloowwww. joffan lyckades lista ut en fin stämma och alla tjocka elever som stod och gottade sig i kafeterian fick höra oss.
jag måste våga lite mer.
och stressa lite mindre.
i morgon är det stockholm, engelska, estländare och genomfarten i en salig röra <3

8 kommentarer:

  1. & nu är det fixat med kommentarerna! :)

    jag ska fixa mer i bloggen seeenare!

    SvaraRadera
  2. oj! vilken förändring! det blev supersnyggt. du är en så otrolig datahacker. häftigt! kram, vi ses imorn på genomfarten

    SvaraRadera
  3. hannah:
    tackar :D
    fast en så otrolig datahacker är jag minsann inte.det finns nämligen en massa fina mallar att sno bara sådär.

    hasta en mañana!

    SvaraRadera
  4. DET GÅR ATT KOMMENTERA IGEN. : D wihoo.
    och cool sån där... röstningssak. xD

    de som gottade sig tittade inte på oss med arga blickar som vanligt heller. :)
    Det var så myys. tihi.

    Var det skoj i stockholmo? >D

    SvaraRadera
  5. Baah, jag vet inte om min kommentar kom fram, för råkade trycka bakåt i webbläsaren, men jag skrev något i stil med att det skulle varit kul om scenen gick sönder och dom föll ner och att det var bra att du tycker om norrländska :))

    SvaraRadera
  6. Freja, du är galen, det blev ju helt otroligt fint på din blogg! Ljust och vackert :)

    SvaraRadera
  7. Joffan:
    Hihi vi är brraa på att sjunga i stämmor minsann! : D
    jag längtar lite till skolan så att vi kan sitta och spela i de vita korridorerna.
    öh :))

    SvaraRadera
  8. Dennis:
    Nej du lyckades nog inte skicka den...
    haha det hade varit rättså kul om scenen gått sönder, men ändå inte för jag hade nog fått skulden då. XD
    och ja norrländska !!

    Rebecka:
    Ja lite galen är jag allt. och min dator är dead.

    SvaraRadera