lördag

det luktar nybakt bröd och det vrålar i min mage.

öh oj hej eeh.

trots denna kolossala glipa i uppdateringen TRO INTE ATT DENNA BLOGG LAGT SIG PÅ DÖDSBÄDDEN. sådant är inte fallet!
absolut nej nej.
det är bara det att jag tappade orken och hittade paniken någonstans i mitten av förra veckan och jag har krönikor att skriva hit och dit. och jag har människor som jag vill spendera en massa tid med. och jag ska köpa en kamera snart. då kan jag i alla fall slänga in någon bild här då och då.
jag ska försöka ta mig själv i mitt skin och skriva lite mer.
eller äh. vi får se hur det blir. men bloggen lever. mata med kommentarer och baka scones och drick en massa te och åk på utflykter och kalla på våren och HA DET SNYGGT.

4 kommentarer:

  1. Scones och te låter jättebra! :) tur att inte bloggen har lagt ner, det skulle ha vart synd.

    SvaraRadera
  2. det stavas dödsbäddeN^
    DUUH

    SvaraRadera
  3. joakim: scones och te är bland det bästa som finns. om det får finnas fettisdagar borde det få finnas MINST en dricka te och baka scones dag!

    SvaraRadera
  4. Crills: hum. jag tror jag är trög? :o

    SvaraRadera