tisdag

borrförklaring

jag är lite nervös för att min tandläkare ska ringa mig i morgon.
jag kommer få göra rotfyllning. vilket jag inte hade oroat mig för, tills emma berättade om sin tid som sommarjobbare hos folktandvården. folk skrek inte. men de ryckte. RYCKTE.
jag vill inte ligga i en tandläkarstol och rycka medan det står en man och tittar ner i min mun och borrar bort min tand. jag vill inte att det ska göra ont.
ja ja.
jag får väl be om trippel bedövning. som kanske går ända upp till hjärnan. och gör så att jag inte kan känna någonting alls. undra hur det känns med en bedövad hjärna när bedövningen går ur.
äh. strunt samma. en rot tar väl inte hundra år och dar att fylla. jag kan kanske stå ut. nu tänker jag spela gitarr. johnossi eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar