söndag

vi äter glass

det är inte så mycket som händer kommande vecka. inte så mycket veckan efter. det är i stort sett inte sådär övermycket som händer den här terminen. det händer en hel del stora och fina saker. saker som att linn kommer hit om två veckor, att jag ska på teater på fredag och kommande konserter. men annars så är det inte saker som krockar bort varandra och framförallt är det inget som krockar bort mig så att jag tillslut blir en liten novembervilsen trött fläck.
våren är på språng.
sommaren ligger i min bröstkorg och bankar.

igår hände det dock grejer. som krockade och missade och jag vet inte vad. det var som att lördagen inte riktigt var på min sida, eller som att den var lite busig. den började och slutade i och för sig lyckligt. och innehöll en del lycka mitt i för den delen också. men. det var ändå som att den var lite emot mig.
här är den i vilket fall som helst i bildform.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
från fredag till lördag sov jag över hos rebecka
Image and video hosting by TinyPic
rebecka, jag, linnea - arga på lördagen
Image and video hosting by TinyPic
linnea - som alltid ser ut såhär. sötig.
Image and video hosting by TinyPic
en vacker rebecka!
Image and video hosting by TinyPic
(löfte till mig själv: jag ska äta ikeaglass oftare)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
jag, elin, rebecka - glada (och lite underliga) på lördagen
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar