söndag

någonting om en ko

hej och god kväll.
jag sitter och lyssnar på manu chao just nu. de sjunger någonting om en ko.

för er som möjligtvis är blinda vill jag bara upplysa om att jag har gjort om här.
och jag tänker återvända nu. resor till kanarieöarna, tankar som inte vill ligga still, elaka fjärilar, minusgrader och det mesta har suttit i vägen ett tag. jag tänker inte låta dem göra det längre. även om tankarna i mitt huvud för tillfället verkar vara fler och hårdare än vanligt så tänker jag lägga ner tid igen på det här som ska kallas blogga.
nu ska jag ladda in bilder och förminska dem och så.
spänn fast er.
och sitt kvar.

hejdå finlortar. <3

2 kommentarer:

  1. åh! så fint du har gjort! verkligen jättefint! vi ses imorgon! jag har en masssa jag vill prata om! i köket med tekoppar och så. godnatt!

    SvaraRadera
  2. tack <3
    och jag längtar så! idag har jag bara suttit. och jag saaaaknar dig! så te, prat, ditt kök och du låter väldigt bra.

    SvaraRadera