onsdag

månaderna är inte på min sida. emvika

hur jag ska sätta ord på saker och ting vet jag inte alls. jag har redan försökt en gång idag, i ett mejl till louise. ett mejl som mest blev till åhhh, ah. kan inte formulera mig. eehhhh.. hummmm.

men jag kände för att kasta in nåt här.
min skoldator har jag lämnat i någon annans händer.
den har en konstig bubbla på skärmen och jag har lämnat in den på felanmälan. nu sitter jag vid mammas lilla minidator som har tangenterna lite felplacerade.
åh.
på tal om tangenter. det är samma sak som derivata, gränsvärde, lim och lutning i en punkt. det ni.
ni vill inte läsa matte c om ni vore i samma sits som mig. klagigt nog.

min vecka har börjat helt jättestrålande. jag har förälskat mig i vox. jag har sytt på vox. jag har fikat på vox. jag har gått på bio. jag har träffat både hannah och rebecka väldigt mycket.
jag har också flängt omkring som en tokig galning och en galen tok utan att bli stressad. idag känner jag mig dock lite stressad. men det gör inte så mycket.
nu tänker jag göra något annat. tvätta min lugg som har gått och blivit väldigt kort kanske.
adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar