tisdag

stoppklossen kanske är påväg. ja tack.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

tjära blågen.
jag har massvis med program öppnade och flera webläsare med flertalet flikar. jag sitter och flunderar och drömmer.
om sommaren drömmer jag.
om sommarens lediga långa många veckor som jag tänker fylla med festivaltimmar och bilåkande. till exempel. jag sitter och läser om billiga hotell i london också. för när jag har mina arton år stadigt i handen tänker jag minsann åka till london med joffan och verkligen låta london ta hand om mig och mina arton år.
åh.
jag mår bra idag. bättre än vad jag gjort på länge. bättre än vad jag någonting kan minnas, men eftersom jag inte kan minnas känslor rätt så stämmer det nog inte.
men att jag mår bra och känner mig glad stämmer. och det räknas gott och väl. så bra att varken derivationer eller pq-formler behövs. inte logaritmer för den delen heller.
bilderna är från innan nyår. från år 2009 alltså. slutet av det dära långa fina året. de fick inte plats i mitt årsinlägg (som alla måste läsa för att jag la faktiskt ner något som kallas t i d på det) men de är inte mindre fina för det! nu tänker jag studsa ut härifrån samtidigt som jag tänker på arvikabilagöteborgullaredlondonkentjoffanhannahshoutoutloudsochalltochinget.
dessutom ylade min tand på mig. det blir nog till att ringa tandläkaren i morgon. jag kommer få göra rotfyllning. kul. det känns som passande till min fyrtioårskris.
yl då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar