söndag

16 år 16 augusti

åh. hej. jag hittade nyss någonting som jag skrev precis när jag hade kommit hem från gotland, förra året. om ni minns, så hade vi ju den här bloggen och om ni minns så skrev jag såhär: (lite underligt hur framtiden blev och hur nutiden är jämfört med hur jag hade målat det i mitt huvud)
"
1) jag har inte laddat in bilderna än så de kommer senare.
2) min hjärna verkar se till att sommarlovsstrejka lite extra nu de sista två dagarna.
3) de sista två dagarna låter mycket sorgligare än vad jag faktiskt hade tänkt mig.
4) jag har ett litet krig i min mage.
5) det känns som att jag har legat och vänt mig hela natten i stället för att sova (men underligt nog så känner jag mig inte trött)
6) saker som persienner, toaletter, gott kranvatten, bra teckning och en egen säng känns väldigt främmande för mig.
7) våran gräsmatta är väldigt vacker och oklippt.
8) sture är väldigt len.
9) gotland är långt borta.
10) GOTLAND ÄR LÅNGT BORTA.

nu ska jag klä på mig och kila iväg till elin.
det finns trots allt flera fina saker som inte är långt borta.

(kriget i min mage är inte över än.)

puss och sådär!
försök tolka om ni känner för det.
jag sssaknar lite för mycket och har lite för lite av dendärförmågan att uttrycka mig.
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar