söndag

kom ihåg: kom ihåg plattor som är på


HAHA. jag kom såhär långt för fyra timmar sedan:

"hejjjjj. glaglaglapp har det varit här en stund nu. jag har liksom fångats upp av alla möten med alla människor som jag inte mötte förra veckan denna vecka. (för"
innan jag hörde sara ropa:
"men freeeeja vad gör du??? det är RÖÖÖK i hela köket!!!"
och kom ihåg att det var steka omelett som jag egentligen skulle göra. så jag rusade ner för trappen och var tvungen att öppna massa dörrar och fönster och vifta ut all rök som kom från en stekpanna med smör i ståendes på en varm platta.
jag är aningen förvirrad.
aningenare trött.

hade tänkt skriva några rader och sedan ladda upp en bild på min tygpåse då för fyra timmar sedan. men lade mig sedan och dog på soffan (efter att jag stekt mig den där omeletten då. och fått bort det mest av röklukten)
fortfarande är jag trött. ska försöka släpa mig själv ut genom dörren och några kilometer utomhus. lyfta lite på fötterna till och med kanske så att det liknar jogging.
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar