onsdag

valborgsbomb

jag ska snart ut och jogga och har inte så mycket mer att säga än att det kändes som att jag åkte tidsmaskin hem från skolan.
och att ni nu får en massa bilder att titta på. en massa bilder från sista april som i uppsala endast heter valborg.

Image and video hosting by TinyPic
vi åt frukost vid ån. efter att ha tappat bort varandra en del och så. :>
Image and video hosting by TinyPic
i stadsparken
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
linnea och sofia snodde sköldpaddan i stadsparkens lekplats från en liten unge.
Image and video hosting by TinyPic
jag och hannah satt på mammas jobbs tak och tittade ner på alla små människor.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
vi var många. vi hade picknick.
Image and video hosting by TinyPic
hannah gav sextips (från cosmopolitan)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kvällen var lika med min mosters kolonistuga
Image and video hosting by TinyPic
och FALSK allsång.

4 kommentarer:

  1. åh gud valborg... jag gillar bilden på dig och mig på taket! vi är fina tillsammans hum hum hum. VI SES IMORGON.

    SvaraRadera
  2. h: den är väldigt fin! och vi ses i dag jaaa! <3

    c: yes box! valborg i mitt hjärta. i alla fall årets!

    SvaraRadera