lördag

aatjooo i armhålan

nyss satte jag mig här framför min lilla bärbara dator för att skriva klart den där äckliga historiafördjupningen.
men förstår ni.
min förkylning sitter i vägen.
jag känner mest för att sova. kommer säkert hamna framför tv:n snart.
ååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhh. jag känner mig stressad nu igen. jag vill inte.

men. bra med idag är att jag har tittat på across the universe, att det har spöregnat och att vi har en extra katt i vårat hus. så så illa är det ändå inte.
grejen är bara den att jag vill att
1. alla skolarbeten ska vara slut nu
2. jag ska vara frisk
3. jag ska kunna ligga i soffan en hel dag, utan att bli stressad.

men bara sommarlovet kommer så löser sig nog detta.
oohh. nu sjunger alexander rybak på tv:n. jag måste erkänna att jag är kär i honom. och i oskar linnros. och i luke pritchard. och i zach braff. och i alla andra i hela världen.
nu gör jag ett nytt försök på historiasaken. jag vill kunna sova gott i natt.

2 kommentarer:

  1. jag satt precis och tänkte att jag skulle ta och se across the universe ikväll. sen läste jag det här. HAHAH DET ÄR LITE LÄSKIGT IBLAND!

    SvaraRadera
  2. joffan:
    HAHA. alltså. detta ÄR faktiskt läskigt! :o och lite kul! tänk när vi slutar trean. då kanske vi är kloner av varandra. :o

    SvaraRadera