söndag

5 x freja

haha åh. jag blev väldigt nostalgisk av att tänka på mig själv gåendes i åttan. och i nian. och sisådär. så jag tänkte att jag vill därför ge er fem bilder på mig, en från varje år sedan förra valet. dock köpte jag min kamera i oktober så bilden från 2006 är tagen i oktober. de andra i september.

2006
Image and video hosting by TinyPic
jag var vig som bara den. smal som jag vet inte vad. och hade starka åsikter om (som sagt) kollektivtrafiken.

2007
Image and video hosting by TinyPic
hade en pannlugg som ständigt var lite för lång och alltid hamnade i mina ögon. jag hade gula jeans. och barnarmband.

2008
Image and video hosting by TinyPic
jag hade precis börjat ettan. jag var kär. åh. (och varför valde jag just denna bild? jo. 1: jag har en alienhand. 2: jag hade kärheten i hela mitt huvud när den togs.)

2009
Image and video hosting by TinyPic
17årsåldern bestod av händelse på händelse på händelse, utsparning av mitt hår och en hejdundrans halloween.

2010
Image and video hosting by TinyPic
jag just i denna dag.

1 kommentar: