onsdag

tregångerlondon

hej. just nu önskar jag att jag hade en liten ö som jag kunde åka till. en ö där vattnet var medelhavsfärgat och lyste av korallrev. en ö där ingenting farligt fanns, förutom möjligtvis ett superstort klätterträd med tjugoelva kojor i. (om man heter freja kan sånt vara farligt. jag har ramlat ner från saker som trappor, våningsängar, gungställningar, plintar, cyklar, stolar och nästan en höghöjdsbana)
och framförallt så önskar jag att ön inte hade något som kallades tid. och om den skulle ha det så skulle tiden stå alldeles alldeles stilla.
det vill jag ha. nu tack. för. jag skrev ner lite framtida planer i min kalender, hade egentligen tänkt att plugga och komma ikapp i skolan och plötsligt bara rasar händelserna över mig. det är i alla fall så det känns.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1. kings kross i natten
2. joffan och jag!
3. joffan i en orange båthytt. även kallad vårat hotellrum!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis hur du känner dig. Att vara borta i en vecka var inte en speciellt bra idé vill jag bara säga. :D

    SvaraRadera