onsdag

artonartonarton

ska snart sticka ut mina fotiklädda tår genom ytterdörren och röra på benen och armarna i någon slags takt så att jag tar mig till busshållplatsen. ska ut ikväll. är ju arton. tänkte att alla jag känner (som också är 18) skulle följa med och fira detta med mig. springa runt på kalas och fjanta. tänkte detta ända tills för några timmar sedan. för nehejnej. folk är sjuka, folk har inte tid, folk är opepp. och ja. det är väl anledningar. men måste detta vara anledningar JUST idag som JUST hindrar folk från att följa med till kalas och springa runt och fjanta.
ja ja.
rebecka är en klippa. hon följer i alla fall med ut. så det blir nog bra ändå.

såg förresten moderaternas valfilm idag. tänkte "åh. en sådan fin valfilm vänsterpartiet gjort" sen. RÖSTA PÅ MODERATERNA.
jag förstår inte? fjäsk är vad det är.

(ps. även om jag kanske låter arg på folket så vet jag att de har sina anledningar. men ja. tycker det är dumt bara att alla ska ha det samtidigt.)

1 kommentar:

  1. förstår inte heller varför alla är sjuka just nu. det är ju verkligen då. ingen jävel som är frisk typ nu. SUUUCKS.

    SvaraRadera