lördag

har du tagit prästens sko, prästens ko, prästenko? ja eller nej? NEJ


har nu överlevt en hel vecka på min praktik. tror att jag ska klara resten också va. hepp!
borde ta tag i min lördag förresten. även om jag både köpt jättefina skor, tränat och varit lite på isfestival denna dag så finns det fortfarande skypemöten att hålla och samhällskunskapsuppsatser att skriva. VARFÖR?
jaja. kvällen har i alla fall en fin profetia. ska hem (I think) till rebecka med louise. sen ska vi titta på bilder. från los egyptos och el etiopien. eftersom de båda fått resa på sistone. jag får nöja mig med att titta på bilder. och lyssna på när mamma och felix pratar om indien. och självklart: räkna ner till den 21 april.
för den 21 april = st petersburg!

1 kommentar:

  1. st petersburg är supervackert, glöm inte att besöka peterhoff med sina fontäner! :)

    SvaraRadera