söndag

se attraktiv ut. nej, attraktiv!

frukost är det bästa jag vet. och eftersom frukostbilder är en fin bloggtrend tänkte jag haka på. här är min söndagsfrukost:
bestående av en kopp te (indiskas julte. haha. underbart gott!), ett glas nyponsoppa, en tallrik jorgubbsyogurt och två brie/tomat/sallads mackor. mmm!
som sidorätt såg jag I Rymden Finns Inga Känslor. och ryktena stämmer. fina fina fina fina film!!
"får jag ta ett foto på dig, till min bror? se attraktiv ut. nej, ATTRAKTIV!"

annars så borde jag självklart plugga. men (ännu mer självklart) vill jag inte. jag vill bara få kunna sitta här och lukta på de vackra blommorna. ungifer. eller på matdofterna som klättrar upp för trappan. jag får ugnspotatis och falafel till middag. så jag är en glad freja.
såg förutom i rymden finns inga känslor även Life is beautiful idag. också väldigt bra film, jepp jepp! i morgon ska jag göra ett reklamblad åt eko-kaféet, för en föreläsning de ska ha. eller hur det nu var. det är så mycket att ta in att min hjärna svämmar över lite mellan varven. eller rättare sagt: hela tiden.
hejs!

2 kommentarer: