söndag

igår

hade en väldigt intensiv lördag. spinning, märsta, tågresor, diskussion med alkis, gitarrspelande, sjungande, dansande, skrattande, tekoppar, livemusik, louise, louises vänner, middag, godis, vårsol och kramar cirkulerade omkring och gjorde min lördag väldigt lyckad. hur som haver. avslutade igårdagen med en stunds tedrickande och musiklyssnande på ekocaféet och en stunds dansande och skrattande på kalas:

ett litet p.s:
diskussionen med alkisen. jag åkte tåg hem från märsta och då slog en man som luktade aningen alkohol sig ner bredvid mig. sa "kan man sätta sig här med två läckra ladies eller? en yngre och en lite äldre" hon som satt mittemot mig drog en jag-sover-väldigt-djupt-och-hör-inget-pose (trots att hon pratat med mig en sekund tidigare). så det blev liksom inget svar. han sa "haha. eller hur??" frågade sedan om vi var från uppsala. hon mitt emot mig sov väldigt bestämt så jag svarade och där var det igång. han pratade ständigt. jag behövde knappt säga mer än mmm. ja. visst.
ganska kul ändå. plötsligt diskuterade vi homosexualitet och kvinnligt/manligt. han sa också åt mig att åka till borlänge och festa. för det var minsann riktigt kul! och vilken tur då. för jag åker nämligen till borlänge om två små veckor. hejdå!

1 kommentar:

  1. ååååh så mer fin blogg din blivit också att dessa foton underbara att älskas! fniss! snögg äro du som en tulpan i poolklart källvatten! fniss fniss

    SvaraRadera