lördag

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

hej.
jag använder google chrome, kammar mitt hår åt fel håll, letar byxor i mina föräldrars garderober och väntar på att linn ska komma hit.
väntar lite på att klockan ska bli sju också.
ganska mycket faktiskt.
för då börjar mitt F-kalas.

som kommer innehålla följande:


Elin och Linnea som en gång såg ut så här.


Linn som jag inte hittade en enda konstig bild på.


Rebecka som alltid ser ut såhär.


Louise och Freja som en gång var förträffligt snygga i sjön.

nu måste jag fixa mer.
hejdå blodpuddigssufflémarsipan



6 kommentarer:

  1. haha, men åååh... tack för den :D

    SvaraRadera
  2. haha den översta bilden med elin och linnea ser typ ut som att dom har snubblat på en vass kant som det kommit en massa blod påXD men den där i sjön är från i somras va? jag har knappt sett några bilder från sommaren! vi måste ha en fotovisning eller något sånt:D och tänk jag skriver en kommentar:D puss och kram physalismarsipan

    SvaraRadera
  3. haha, oj vad fina bilder...!

    SvaraRadera
  4. vilken arm jag har XDDD ser den verkligen ut så? XD usch... den där bilden är allmänt.. xD

    SvaraRadera
  5. louise: haha, det där med blodet har du faktiskt rätt i. usch. nu blev den bilden helt plötsligt lite läskig! :o
    och ja, sjöbilden är från i somras. när vi tog sjömonsterbilder också. hahahhaha. men de var lite för fula för att ladda upp.
    OCH JA. BILDVISNINGSMÖTE. det låter BRRRAA.
    det är poesi på lördag. det låter också BRRAAA.

    linn: 1. JA fina bilder
    2. jag tycker att din arm ser ut som... en arm. och just då såg den ut så i alla fall! den gör säkert det då och då. i smyg. och den bilden är allmänt fin hörrudu. <3

    SvaraRadera