onsdag

siffror


datumet för dagen är 090909 och klockan 0909 skulle man tydligen ha önskat sig något. eller så skulle man ha skickat nåt slags sms till 9 personer innan detta klockslag.
jag har inte lyckats med något av ovanstående men det gör inte alls så mycket. för jag är ledig idag denna onsdag den nionde i den nionde månaden (av året, inte i som att jag är gravid!) det nionde året på tvåtusentalet (eller tjugohundratalet. men näej. tvåtusen.)

en intressant sak förresten;
jag kan inte skriva nionde utan att lägga in ett e så att det blir nioende.

i går var mitt livs längsta dag. jag vaknade klockan tio i sju när jag egentligen skulle gått upp halv sju och klädde på mig i all hast för att åka in till uppsala och äta frukost på ett hotell med word. sen åkte jag till skolan och var där ända till 22.00.
Vi hade lan/musik festival men för mig var det mer musik/singstar/kola mellan tänderna festival. det var trevligt om man bortser från att min mage gjorde uppror mot mig, vrålade och gjorde ont. och om man bortser från att även mitt hjärta gjorde uppror mot mig. (ävenomdetkanvarabrameninteidettasammanhangnejnejnej)



ciaomjao!

3 kommentarer:

  1. nejmen. vad är det där för ett litet smygfoto. HAHA

    och du ritar så fint frejjjjajaa ;_;

    SvaraRadera
  2. haha, smygfotar är det enda jag gör typ ! XD

    och taaack :D

    SvaraRadera