fredag

vackerheter, ledigheter och hemligheter

heyyyyyyyy. det är fredag och jag är ledig. ledig ända tills ikväll för då ska jag på teater. jag känner mig lite illa till mods av säkert någon hormonell anledning. men det har jag botat med att titta på gamla bilder. och leta upp bilder som jag ska skicka till framkallning snart.
nu tror jag att jag tänker ta ett skutt ner för trappen. ska bara be er att titta lite på bilderna nedan, som är från igår, i förrgår osv. alltså inte gamla. de gamla nostalgibilderna kommer senare.

i förrgår var klass tvåB på studiebesök. vi var duktiga och intresseade. Tampe skrek inget, konstigt nog men däremot sa han "så om ni hittar en random benbit så kan ni alltså se varifrån den kommer?" hahahaha. itg <3
joffan är förresten väldans söt!

Hannah kom också och hälsade på i onsdags.

hon är också väldans söt!

och för några dagar sedan var rebecka här och jag ritade en blond kille med lacostetröja. blev lite inspirerad av en viss dryg person från min gamla klass. men det är väl bra att han gör någon nytta här i världen.
& rebecka är fin!!

4 kommentarer:

  1. åh! fint! du måste hjälpa mig med photoshop någon dag. överhuvudtaget. jag blir så arg när jag inte kan.

    SvaraRadera
  2. hannah: klart jag kan hjälpa dig! jag tror inte jag tar med väskorna idag förresten. jag får be mamma eller pappa att ha dem på sitt jobb eller nåt. vi ses ikväll !

    SvaraRadera
  3. du är fin freja!! och en viss gammal klasskompis också, höhöö

    SvaraRadera
  4. rebecka: tack <3 och hahaha, ja sannerligen! snart är det fest på G. egentligen kalas. men är det F så borde det nog vara fest.

    SvaraRadera