torsdag

snyggdag


idag är ingen vanlig blek torsdag. idag har inte varit en vanlig blek torsdag.
idag är och har varit veckodagen snyggdag.

jag mår så strålande fint och vackert. allt segt och dåligt från igår är som bortstormat och septembersolen har idag skinit rakt ifrån mitt svaga hösthjärta.
och sen är det inte så mycket mer att säga. jag har sett saker som väldigt lockigt hår, fotografer, herrgårdsost, elin, rebecka, idol, mackor, te och en blivande vallgrav idag. och hört icke-existerande målbråttsröster.
jag har gått omkring och känt mig bra.
det är såhär jag alltid vill må.

9 kommentarer:

  1. åh! fint det låter! sånna dagar är härliga! jag hade också lite sånna känslor när jag var utanför lägenheten för första gången på något dygn. vi måste höras om kulturnatt! puss!!!

    SvaraRadera
  2. ååååh. vilka fina bilder på diiiig.

    SvaraRadera
  3. hannah: Jaaa, sånna dagar borde det helt enkelt finnas fler av. hoppas du har haft en trevligt biokväll. hehe.
    vi ses i morgon!

    Joffan: tack du fina ♥

    SvaraRadera
  4. <3<3<3 mycket fint, härligt, bra, sött, snyggt, trevligt, unnderbart! sådana dagar är aldrig fel!!

    SvaraRadera
  5. rebecka: nej, sånna dagar skulle jag egentligen vilja ha hela tiden. det är bara det att de inte blir speciella då. fast jag vet inte, de kanske skulle kunna bli väldigt bra i alla fall. men men.
    kram!

    SvaraRadera
  6. whaauu
    Vacker du är :D

    (Jag har bestämt mig att börja läsa din blogg oftare :P )

    SvaraRadera
  7. crils:
    tacksingar <3

    (och det är bra :D))

    så bra att smileyn fick dubbelhaka...!

    SvaraRadera
  8. jättejättefina bilder! puss! <3

    SvaraRadera
  9. LINN: mmmm!!! du läser!! det botar min snoriga näsa nästan på direkten.
    nu är det kortare till lördag än sist vi hördes vid. det är bra :D

    SvaraRadera