lördag

krokar och väskor

ha!
Jag klädde på mig någon annans kläder (i detta fall min systers) och sen blev allt mycket mycket bättre. det kanske är mina fula sovkläder som jag får ensamhetsåkommor ifrån. det blev så mycket bättre att jag till och med känner upp att ladda upp mina kläder för dagen.

randig tröja som bor i systers garderob (ursprungsland carlings)
svarta tights som är födda på H&M
zebrasjalen kommer från en zebra, på savannerna i H&M
glasögon hittade på tradera och människan i alla de här kläderna heter freja.

nu ska jag äta pizza som man alltid bränner tungan på (för att den är jättegod+jättevarm+att jag alltid äter den när jag har bråttom.)

4 kommentarer:

  1. haha ja, eller hur, erkänn att man alltid bränner billys på tungan! jag äter alltid mikropizza fort som tusan, för jag har alltid brottom när jag ska äta den. nu ska jag sussa. tack för ikväll min vän. sov gott.

    SvaraRadera
  2. hannah: jaa! dock i detta fall var det inte billys. det var världens godaste mozarellapizza. men samma princip ju.
    tack själv finis <3

    SvaraRadera
  3. freja! kan inte du hjälpa mig att göra en snygg header så att jag kan vinna en bloggätvling på min skola? haha puss!

    SvaraRadera
  4. jo! :D det kan jag nog göra. om du vinner något jättetufft så vill jag kanske få lite av det. eller att du länkar till min blogg. men jo. jag hjälper gärna till. vad vill du ha för storlek? och vad för tema typ?

    SvaraRadera