lördag

snörvel



hej hopp host och snörvel.
jag är väldigt moderiktigt och förkyld nu jag också. min näsa har börjat svida av snytpapper och mina ögon är svidiga de också. men det är ändå helt okej. för jag tror inte att det är svinis jag drabbats av. och min dag har varit lagom lugn och mysig.

jag har spenderat största delen av dagen i sunset valley i thasimstreee. det är massa nytt som jag nu börjar förstå och jag har varit så många timmar i sunset valley att jag seriöst tror att jag själv äger en massa humörsmätare som visar om jag är trött, hungrig, glad osv.
(just nu är min energimätare rööööd. på nedåtvägen. snart kommer jag nog börja skrika och vifta lite med armarna.)

sen har jag bakat scones. och ätit scones förstås. med plommonmarmelad på (förstås)
sen har rebecka också varit här och vi ritade. saker i stil med detta:


det finns nämligen en förträfflig sida med sånna här mallar. det tycker jag om.
och sen gick jag och rebecka till elin och sen gick vi alla tre hem till rebecka (därav bilden) och tittade på I,robot. som inte alls var så bra som jag hade trott. och sen somnade jag inombords.
nu ska jag ta och bättra på min energimätare. göra den lite grönare.
godnatt

2 kommentarer:

  1. :) puss på din förkyliga näsa, krya!!

    SvaraRadera
  2. om du vågar pussa på den. den är inte fin. inte alls. XD
    haha. tack <3

    SvaraRadera