lördag

krokar och ensamhet

jag vet verkligen inte vad för slags ensamhetsåkomma jag verkar lida av. men så fort jag är ledig blir jag seg och sitter i mina sovkläder (hade tänkt skriva pyjamas först men de är för fula för att kallas för pyjamas..) till klockan eftermittpådagen och glor på facebook och tycker att alla har mycket roligare liv än mig.

NÄR JAG EGENTLIGEN alltid har en massa kreativa och få saker gjorda planer inför mina lediga dagar. men tack var det min äckliga ensamhetsåkomma så kan jag inte det. det är inte alls bra. jag vill inte känna mig ensam när jag är ledig.
det kanske är dags att köpa en hund. eller en tamagotchi.
jaja. det är inte alls synd om mig egentligen. nu ska jag klä på mig riktiga kläder och ta bort min sovbena och sluta sitta här och bara glo. ikväll / idag är det kulturnatt och jag tänker inte dricka. annat än vatten, läsk och VODKA så klart.
haha. nej. inte vodkan.
men det stör mig att alla stora saker ALLTID innebär att ALLA ska dricka. det gör mig arg och så. sen blir jag bara ännu mer irriterad för att det är en sån onödig sak att bli arg på. så då intalar jag mig själv att jag inte alls är arg. och att alla för göra precis som de vill.
och det får de ju
(men jag är fortfarande lite irriterad.)

hejsvej timotej

3 kommentarer:

  1. jag känner väldigt som du, ibland, har gjort, många lördagar och söndagar och lovdagar. det gör nog alla. men ikväll blir ju fin! inga sura miner! det ska bli så kul att träffa dig! kram!!!

    SvaraRadera
  2. sötnos där. ensamma(på insidan)dagar är inte så pepp nej, det är tur att det inte alltid känns så. massor med pussar!

    SvaraRadera