torsdag

fru oupptaderad

hej hej hej hej hej.
det är denna eviga ouppdatering som härjar nu igen. men jag har en hel del förklaringar. tråkiga dock. som har med skolor, wordtidningar, mejl och ryckande ögonlock att göra.
så nej. jag tänker hålla den här bloggen ren från klagan, i alla fall för stunden.

kom just på en som jag vill klaga på.
men nej.

jag har the sims tre nu. har inte alls hunnit med att spela det än. men det verkar roligt och avancerat så det blir säkert ett prima helgsfördriv.

I MORGON kommer louise hem och jag läääängtar.
jättemycket faktiskt.
jag ska kanske se laleh nästa vecka.
nu ska jag försöka ge mig ut och jogga och det här inlägget känns inte alls särskilt trevligt och sådär. men jag lever fortfarande och har hela min hårddisk full med bilder som bara skriker efter att photoshopas och sedan laddas upp här.

så det kommer.

1 kommentar:

  1. det är alltid trevliga inlägg du har här freja, för vad du än skriver så är det så dig att man smälter. du är duktigduktig på att skriva, så skitsamma om vi läsare får vänta på blogginlägg ibland, då känns det ju att vi längtar tills du skriver igen!

    Laleh förresten, vadå Laleh?
    Och sims i helgen, jag får väl komma över och titta på när du spelar haha, kanske kan vara underhållande!

    KRAMAR

    SvaraRadera