torsdag

det perfekta avslutet

på sommarlovet alltså.
HAHAHAH DET STÅR EN SPINDEL PÅ MITT SKRIVBORD OCH DANSAR I TAKT TILL THE SCRIPT. fast nu går den till attack. HJÄLP. sådär. nu är den utslängd genom badrumsfönstret.
ah. ja. i alla fall.
oskar linnros. igår. med joffan. med carl. i stockholm. på mosebacke. så underbart perfekt. speciellt med tanke på att jag köpte hans album dagen innan jag fick sommarlov. speciellt med tanke på att hans skiva är den bästa skiva jag någonsin hört. utan överdrift.
så. här. såg. det. ut. alltså.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

och för er som undrar, så ja. jag var där med två av jordens snyggaste människor.

5 kommentarer:

  1. HIMLANS VÄLDANS BRA TYCKER JAG ALLT ATT DET VAR. : D

    SvaraRadera
  2. alltså ewan mcgregor! jag blir så...jwnfjfbejef OBI WAN KENOBI GODDAMNIT WITH GLASSES!

    SvaraRadera
  3. joffan: JAAAA. det tycker alla i hela världen. bästbästbääääääässsssssstttttt :DDD
    amanda: HHAHA, jag vet. de är läskigt lika. och jag tror inte ens att jag har sagt det till carl. tror att jag måste göra det. :d

    SvaraRadera
  4. CARL SER LITE LITE UT SOM JOAKIM BERG

    SvaraRadera
  5. linn: hmmm.... haha. jaaa, kanske det. fast han är fortfarande mest lik ewan!!

    SvaraRadera