onsdag

stort eko

hej. jag känner att jag inte har ord nog. eller jo. ord har jag nog tillräckligt av. men jag har inte en förmåga att skriva om saker som inte borde skrivas om. har inte en förmåga att skickligt dölja det jag egentligen menar, men ändå skriva om det. för det är så jag brukar göra när det kommer till mina små fina bekymmer. skriva om dem på ett otydligt sätt som (förhoppningsvis) bara jag förstår. det brukar kännas lite bättre då.
just nu känns saker och ting i och för sig ganska bra. samtidigt som jag känner mig orolig över andras bekymmer. arg för att jag inte kan vara arg. ledsen för att våren nyss var här. vilket innebär att hösten kommer dyka upp fortare än vad jag anar. lite frustrerad över människor som inte vågar. glad över att jag fortfarande har lov. men ja jo öh eh. det får räcka så.

3 kommentarer:

  1. jamen, hösten är mysig på så sätt att man kan klä sig i halsduk och varma tröjor och vantar (jag ska köpa mig ett par fina fingervantar som jag kan röka i :DDD) och man kan hoppa i löööövhööööögar. det är vintern vi inte vill ha :(

    SvaraRadera
  2. amanda: joo, hösten i sig är helt okej. men grejen är att när hösten väl börjat så finns det liksom ingen flykt från vintern. :(((
    fast jag har köpt jeans nu. som jag kan använda i höst. det är alltid nåt. :')

    SvaraRadera
  3. JEANS PÅ HÖSTEN <333 fast jag kommer fortfarande gå i strumpbyxor!

    SvaraRadera