tisdag

spårvagn

politiken gör mig arg. att vara insatt och börja förstå saker gör mig arg. jag sitter på bussar och läser om moderaterna, går i rulltrappor och läser och miljöpartiet och sitter på mitt rum och läser om vänsterpartiet. till exempel. och jag börjar sakta men säkert lära mig lite av alla åsikter och kaos och BLAAA. men. så blir jag bara arg för att jag inte håller med om allting och hej och hå. plus att allting fortfarande är så tillkrånglat. så som hela videoproduktionslektionen var tillkrånglad. så som digitalteknik är tillkrånglad. så som SJs biljettsystem är tillkrånglat.
hmrmrmrmmrmmrmrmrmrmrrrrrrrrrrrr.
ja ja.
kände att jag ville skriva nåt litet. visa att jag fortfarande lever höhöhö. jag är konstig i denna kväll känner jag. har joggat och det länge. sitter på mitt rum och bryter ryggen. avslutar med en bild på en glad jag. fotad av rebecka.

3 kommentarer:

  1. älskar att se en glad frejsing :D

    SvaraRadera
  2. tuttdjävel.
    nemen hej. politiken suger balle. alla tycker samma sak ju. fuckerz<3
    hedå gullepullan

    SvaraRadera
  3. Väldigt bra att du ger dig in i politiken, det är viktigt och även om allt känns kaosigt nu så är det jävligt viktigt att ha koll på sånt, det "suger" inte, vi har demokrati och det finns en massa saker vi har tacka politiken för. Typ, allt? Politik är allt.
    Jag hoppas på oppositionen!

    SvaraRadera