torsdag

så spring ikapp nu

jag blir lite frustrerad på blogger. nu har de ju gjort om sitt enkla sätt att redigera blogglayouten på. BRA SÅ LÅNGT.
MEeeeeeeEEeEEn.
grejen är den att de fortfarande hindrar en allt de kan från att göra en kreativ layout. man kan till exempel inte ladda upp en egen bakgrundsbild. OCH till råga på allt (åh. kära ilska kärringsuttryck) så ser nu htmlmallen HEEEELT annorlunda ut. jag fattar inget. och när jag försöker lägga in en bakgrundsbild så blir det aningen missbildat. det kan ju gå och lägga sig.
så som middagar som slutar med bråk och att alla rusar åt olika håll och smäller i dörrar (eller i alla fall jag) kan ta och gå och lägga sig. och aldrig vakna igen. tack.
(ett lite gladare och snällare inlägg kommer straxt! ska hitta bilder och sånt jag kan ladda upp och dölja min missnöjdhet med.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar