tisdag

vad är upp?

sitter just nu och försöker ladda ner programvara till våran skrivare. eller det är i alla fall vad jag hoppas att jag försöker göra. våran skrivare är enbart krångel. mest för att datorn den redan är installerad på är döende och stänger av sig en gång i kvarten, för att jag därför valt att installera den på min dator OCH för att min dator självklart inte ska ha en cd-läsare så att man inte ska kunna stoppa i någon installationsskiva.
jag hade tänkt skanna in lite saker. men vi får väl se hur det blir med det. just nu har 19% av nedladdningen gått. och jag hoppas verkligen att det är rätt. haha.
om en halvtimme ska jag till louise. vi ska titta på sista halvan av sagan om konungens återkomst. WIEE. jag älskar de filmerna. älskar att jag totalt glömmer bort allting runtomkring mig och bara sitter och fokuserar på hur de ska klara sig. dessutom är det förlängda versioner. vilket är extra bra.
min syster fyller år i morgon. och jag ska se oskar linnros i morgon!!!!! underbarigt värre. och min kamera är hel igen!!! så lite bilder och filmer lär ju kunna komma upp här.
hejdååeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar