torsdag

en arg japan. och en gurka. eh.

det slog mig just att jag fortfarande inte har sett avatar. hade ju tänkt titta på den för någon månad sen. har den till och med, redo att bli sedd. fast sen hände det väl massa saker antar jag. ett sommarlov till exempel. jag vill sammanfatta mitt sommarlov på nåt vis. göra ett fint stort album och skriva om allt som hände. lite problem bara, jag har inte alls så många och framförallt inte så fina bilder som jag vill ha.
humpff.
just nu lyssnar jag i alla fall på p3. önskar att det kunde hända något tufft som jag skulle kunna skriva om. men som så hemmakär jag blivit på sistone tror jag inte att de chanserna är alltför stora. det som händer är väl mest att jag spelar gitarr och sjunger lite om mina hjärtesorger, att jag tittar på how i met your mother i otaliga timmar, att jag badar i sjön, att jag börjar städa mitt rum men inte avslutar det, att jag låter tiden springa iväg, att jag läser och att jag (så klart) lyssnar på p3.
det är så obeskrivligt skönt att vara hemma och fortfarande ha en liten snutt sommarlov kvar och bara seeega. jag har så klart gjort lite saker på sistone också. som att träffa felix, gå på bio (inception. väldigt rörig, intressant, avancerad och BRA film), träffa linnea, äta chokladmousse hos louise till sagan om de två tornen och bjuda över elin och rebecka på rabarberpajsdejt.

snart fyller jag arton. då kommer det hända MASSA grejer. i betydelse att jag kommer supa skallen av mig varje helg. för det är ju sånt som räknas.
hehehehe.
nej men.
jag åker till tjeckien och till london. och ska köpa en systemkamera. och jag ska börja i de visa! jepp! jag och joffan är aningen bäst och kom in i den duktiga kören. wiiihooooo. jag drömde om en gurka häromnatten, och om en skog för någon natt sedan. sen fick jag en liten fin drömbok av felix. där stor det att gurka betydde lycka i kärlek (det tror jag i och för sig inte på...) och att grönskande skog betydde ljus framtid eller nåt sånt. så ja, får väl hoppas på det!
nu ska jag göra något. titta på how i met your mother kanske.
hejdå stortå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar