söndag

det strålar en komet. i öster på himlen typ.

alltså. hej.
åh.
min dag har varit bra. jag har målat och ritat och målat och ätit lussebullar och tittat på friends och målat lite till. och självklart vilat mina vintertrötta ögon i det senaste numret av Monki Magazine. Jag blir, alla händer på hjärtat, helt tokig av den. tiotusen idéer och tankar börjar genast slåss i mitt huvud. slåss om att först få ta sig ut ur mina fingertoppar och ner på ett papper. eller ut på en gitarrhals.
vilket är bra.
fast mitt i allt målande och tänkande blev jag plötsligt otroligt rastlös ändå. så jag blev tvungen att poppa lite popcorn och titta lite på friends.
alltså eeeeh. jag kan verkligen inte formulera mig alls längre.
har totalt tappat det.
men en viktig sak bara innan jag går och slår ett telefonnummer som räcker ända till borlänge.
TYP VÄRLDENS FINASTE ILLUSTRATION(er)
Image and video hosting by TinyPic

hejdå! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar