lördag

findus

jag vill försöka beskriva min igårkväll. men jag vet inte hur jag ska göra det med andra ord än att den var underbart rörig och allmänt bäst.
vi satt i ett badkar och skrattade så att det ekade i hela badrummet.
vi snubblade omkring. jag har flera okända blåmärken som pryder min kropp. vi åkte buss till kalas och studsade omkring. jag blev vän med en blackjacksnubbe. det var nån trist snubbe som bjöd mig på champagne i ett viprum. jag spillde dock ut all champagne. jag hade också sönder min systers klänning, mina egna örhängen och tappade bort min mammas vantar.
jag skrattade så mycket. dansade så mycket.
sen drömde jag hela natten att jag missade bussar och fick gå hem från stan. hela två mil.
ja ja. snart ska jag försöka skriva om mina föräldrar. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar