fredag

det är som i brighton. urghhh

inte okej. jäkla dag. ingenting idag har blivit som jag tänkt mig.
ett: joffan är sjuk. så sjuk så att hon inte kan gå på kent tror hon D: sjukheten borde vara straffmyndig. en dödsdom till joffans sjukhet röstar jag för!!!!
två: ja. äh. vad jag skulle gjort idag blev inte av.
tre: emil har inga dreads kvar nu tror jag.
fyra: linn kommer inte ikväll. hon kommer imorgon. det är bra att hon fortfarande kommer. men jag vill att hon ska sova på mitt golv inatt ocksååååå!

jag tycker inte om oväntade störda dagar. snart kommer det väl ramla in en ninja på mitt rum och börja dansa limbo.
fast näej. inte nu längre. för nu har jag tänkt att det kan hända. men något oväntat kommer säkert hända. mer rapport om det sen.
nu tänker jag vara arg en stund :((((((((((((((((((
. . . . . . . . . . . . . . . . .
EN sekund senare
DET PLINGADE PÅ DÖRREN PRECIS NÄR JAG HADE PUBLICERAT DETTA INLÄGG. oväntat ja. det var nån emelie som sålde nåt larm. tråkigt ja. hejdå igen.

2 kommentarer:

  1. men det blev ändå skitsnyggt efter att emil klippte av dom. så sparade selin dreadsen också haha! classic.

    SvaraRadera
  2. amanda: ja! det blev det! eller haha har bara sett en bild på hans hår och inte hans ansikte, och jag kan inte riktigt koppla det.
    men det var inte en dålig oväntad sak, även om jag tyckte om hans dreads!

    SvaraRadera