tisdag

jag har inte lurat alla barnen

mina ögon är svidiga och min näsa rinnig. jag har viljan att vara frisk här precis bredvid mig. jag åkte till och med till sista lektionen idag.
det tycks inte riktigt hjälpa. men lite mysigt är det att vara hemma och slippa tänka på saker som första världskrig, romeo och julia låtar eller svenskaredovisningar.
jag har ritat, klippt och klistrat idag. skåda:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nu ska jag försöka sova bort det förkylda. om det inte visar sig att sissela kyle är på tv ikväll. då kommer jag sova bort det förkylda lite mindre.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Hoppas du lyckas sova bort det förkylda snart, jag har vart sjuk i nästan en månad nu - Hemskt!
    Titta in på min blogg som jag gör som projektarbete om du har lust!
    http://berndtprojekt.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. tack joakim! :D
    och jag har nästan sovit bort bacillerna nu. en månad låter inte klokt alls :o
    krya på dig! nu ska jag läsa din blågggg

    SvaraRadera